Klachtenregeling
Praktijk Ginny Krijgsman

· Heeft u een klacht dan hoop ik dat u deze in eerste instantie met mij wilt bespreken.

· Wanneer u een klacht direct indient via het CAT/RBCZ dan is het gebruikelijk dat u de zorgverlener, mij in dit geval, vooraf herover informeert.

· Klachten kunnen zowel mondeling als schriftelijk (info@praktijkginnykrijgsman.nl) worden ingediend. Na ontvangst zal ik binnen twee weken contact met u opnemen om de situatie met u te bespreken en gezamenlijk kijken naar oplossingen. Mocht dit om welke reden dan niet mogelijk zijn, dan wordt u hierover geïnformeerd door mij.

· Na afhandelen van de klachtenprocedure ontvangt u een schriftelijke bevestiging van de uitkomst van de procedure. Alles zal schriftelijk worden vastgelegd. Er wordt zorgvuldig omgegaan met de verkregen informatie.

· Lukt het na ons gesprek niet om er samen uit te komen, dan kunt u zich beroepen op de onafhankelijke klachtenprocedure van de beroepsvereniging CAT, waarbij ik ben aangesloten.

“Ik val als CAT-therapeut onder Wkkgz-klachtrecht en tuchtrecht bij de Geschilleninstantie Alternatieve Therapeuten (GAT). GAT is een Rijkserkende en volledig onafhankelijke Wkkgz geschillencommissie. Voor meer informatie over mijn klachtenregeling zie https://gatgeschillen.nl/

“Ik werk als CAT-therapeut volgens de richtlijnen van de GAT-beroepscode. Voor meer informatie zie: https://gatgeschillen.nl/beroepscode/

Praktijk Ginny Krijgsman voldoet hiermee aan de eisen van de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz).